Svjetska online prodaja konstantno raste velikim stopama. Na američkom tržištu koje je ujedno i najveće e-tržište, 51% korisnika preferira online kupnju, a 80% njih je kupovalo online zadnjih 30 dana. I hrvatski kupci postaju sve aktivniji online. U ovom članku objasnit ćemo vam značaj pakiranja proizvoda za uspjeh web trgovine.
Online prodaja polako postaje nezaobilazan trend, i olakšavajuća okolnost u naručivanju i nabavljanju stvari. Ono što uvelike razlikuje online kupnju od one fizičke jest mogućnost da sami isprobamo, osjetimo i doživimo stvari. Web trgovine nastoje približiti kupcu što je zornije moguće proizvode i servise koje žele prodati i ponuditi.
Jeste li svjesni da kad prodajte online zapravo odgađate zadovoljstvo trenutne konzumacije proizvoda?
Kartonska kutija - prvi dojam o vašem proizvodu
Od vašeg odabira i plaćanja proizvoda do njegovog dolaska na vaš kućni prag u paketu, vi kao kupac još uvijek ne znate što vas točno čeka. Onaj tračak sumnje koji se uvijek javlja, je li sve točno onakvo kako što očekujete, prisutan je sve do trenutka do kad ne otvorite pakiranje. Da, to famozno pakiranje koje primite od poštara ili dostavljača koje vam daje naslutiti što se nalazi unutar samog paketa.
Za prvi dojam o kupljenom proizvodu vrlo je značajno pakiranje u kojem je proizvod stigao. Uloga ambalaže nije samo transportno-zaštitna, ona postaje prvi simbol vaše brige o kupcu i prvi fizički dodir sa vašim brandom.
Kartonske kutije – vodeća uloga u svijetu dostave
U svijetu dostave paketa, kartonske kutije su najslavnije i najkorištenije kutije. Ako ne iskoristite sve mogućnosti koje vam pruža pakiranje u kartonskim kutijama, onda potencijalno gubite šansu da se razlikujete od vaše konkurencije. Šteta bi bilo da zapravo ne shvaćate koliko dinamičnu ulogu ima pakiranje u kojem šaljete svoje proizvode. Pakiranje je često pomoglo ljudima da stvore prvi dojam o samom proizvodu koji se nalazi unutar njega. Ako je pakiranje odlično u smislu da je kvalitetno i personalizirano, onda je i proizvod visoke kvalitete.
Pomoću kutija pojačajte percepciju krajnjeg korisnika. Mislite da kartonske kutije ne mogu biti privlačne? Probajte s različitim formama, a osim toga, kartonski materijal je podložan printu pa možete lagano printati uzorke, poruke, upozorenja, i slogane u bilo kojoj paleti boja.
Kartonske kutije najpopularnije su kutije za slanje paketa. Vanjski slojevi koji štite i čuvaju proizvod od potencijalne štete. Bez ikakve sumnje, sigurnost sadržaja pakiranog unutra ovisi o tim kutijama. Zato je važno da kod odabira transportnih kutija one budu odgovarajuće veličine. Mnoštvo proizvođača smatra kako mogu jednostavno uzeti prevelike kutije i natrpati višak mjesta sa materijalom za pakiranje, bilo da je to papir, plastične vrećice, ili stiropor - sve je to nepotrebno i potencijalno opasno za transport dobara. Veličina igra veliku ulogu, a pakiranje proizvoda vodi do završne odluke vaših klijenata, hoće li vam vjerovati i postati ponavljajući potrošači ili nezadovoljni kupci koji će ostavljati loše komentare.
Kako do kvalitetnih kartonskih kutija?
Ono što čini kartonsku kutiju najboljom opcijom za vaše poslovanje jest:
- izdržljiv, čvrst i dugotrajni materijal
- odgovarajuće dimenzije za proizvod
- povoljna cijena
- mogućnost tiska
- služi kao oglašavajuće i informirajuće sredstvo
Ako tražite mjesto na kojem možete pronaći kartonske kutije koje će odgovarati svim navedenim karakteristikama, ne morate dalje tražiti. Tvrtka Jedinstvo Kartonaža d.o.o. nudi vam mogućnost izrade kvalitetne, čvrste kartonske kutije koja će dimenzijama savršeno odgovarati vašim zahtjevima. Na vama je samo da iskoristite i prepoznate sve njihove kvalitete. Kontaktirati nas možete putem obrasca na našoj web stranici.